2015. május 14., csütörtök

2.Capítuló: Miért pont ő?

                                 Capítuló 2.



                               Miért pont ő?





Itt a folytatás!
Mivel hétvégén nem leszek internet közelben, megírtam az új részt!Tudom, hogy a blogom csak nem rég indult, de örülnék, ha lassan szállingózni kezdenének az olvasók.Annyit mondhatok, hogy a próbákon is fokozódik a hangulat. Stephie felbukkanása is akadály lesz, és azt is kiderül, Tini tényleg szerelmes-e Jorgeba.Espero, que te guste!




Fel bejelentése után mind az öltözőbe vágtáztunk. Volt egy olyan érzésem, hogy nem sokáig titkolhatom a lányok előtt, hogy mire jöttem rá Jorgeal kapcsolatban.
- Mi a baj Tini? – először persze Mechi vette észre, hogy valami bajom van.
- Semmi… - hazudtam neki, persze hiába. Az ő tekintetét aki állja… egy életre kivívja a tiszteletem. – Jó… Igazából azt hiszem sze…
Nem tudtam befejezni, mert Cande és Lodo nyitott be.
- És azután megkérdezte, hogy fogadod-e… - Lodovica épp az esküvőjüket mesélte Tomassal, Cande pedig mosolyogva hallgatta.
- Jajj, bocsi… - vettek minket észre.
- Mit szakítottunk félbe? – érdeklődött Cande. Mint, mindig, most is mindenről tudni akart.
- Csak… - kezdtem, arra gondoltam, talán azt mondom, vettem egy lámát, abból a pénzből, amit a lottón nyertem, aztán befestettem hupi-lilára és beneveztem a láma szépségversenyre, de végül kinyögtem. – épp azt tisztáztam Mechivel, hogy… állandóanJorgeonjárazagyam! – daráltam le.
- Micsoda? – nézett rám Cande.
- Te jó ég… - kerekedett el Lodo szeme is.
- Mi van??? – kiabált Mechi.
- Jortini feltámadt! – Cande pont úgy ütött a levegőbe, mint nemrég Rugg. – Bocs, ragadós.
- De én nem úgy… - mentegetőztem.
- És akkor ezekre mit mondasz? – Cande előhúzott a táskájából pár képet. Az összes kép minket ábrázolt, amint csókolózunk. Persze mindegyik szerkesztett volt. – Nem érzel semmit, ha erre nézel?
- Cande, ez full szerkesztett. – nevettem el magam.
- És ez? És ez? – az egyik képen még szivecskék is voltak. – És ez?
Cande egy olyan képet tartott a kezében, amin Jorge engem ölel. A kép A Budapesti Violetta-liveon készült, miután összevesztem Peterrel. Az az ölelés csak egy vigasztaló ölelésnek indult, de a végén majdnem megcsókolt. Abban egyeztünk meg, hogy mindketten elfelejtjük, és azt hiszem meg is tettük.
- Na, ugye? – nézett rám Mechi.
- Én… - nem tudtam befejezni.
- Te… - kezdte Lodo is – szerelmes vagy Jorgeba.
Nem tudtam, mit mondjak. Szerencsémre kopogtak, pechemre Jorge volt.
- De az volt a legviccesebb, amikor… Á, szia, Jorge! – Candének tehetsége volt ahhoz, hogy úgy tegyen, mintha már rég beszélgetne.
- Gyertek, kezdünk. – dugta be a fejét Jorge.
- Jorge, mit képzelsz, hogy csak így bejössz a női öltözőbe? – háborodott fel Mechi – Hát hova jutott ez a világ? – nem bírtam tovább, elröhögtem magam, de Lodo is rá toldott.
- Cosa pensi Jorge? – kiabált (olaszul).
- Jól van, na. – csukta be az ajtót maga után.
- Jorge várj! – futottam utána. Azt gondoltam, elmondom, mit érzek, ő megcsókol, kiderül, hogy ugyanígy gondol rám, aztán megkéri a kezem, hozzámegyek, lesz 12 gyerekünk, majd elgurulunk hófehér lovak húzta hintón. Jó, tudom, kicsit beteges, de 7 évesen így képzeltem el a Happy Endem! Végül is inkább maradtam egy sokkal jobb variációnál, megkérdeztem tőle, hogy melyik táncot próbáljuk előbb.
- Az Algo se Enciendet azt hiszem. – mondta, miközben bementünk a táncterembe.
- Srácok! Sziasztok! – köszönt Tara. A tánctanárunk egy 30-as, szőke hajú, kedves nő volt. Tara mindig viccelődött, és még sosem láttam szomorúnak.
- A többiek? – kérdezte mosolyogva, mire mindenki betódult az ajtón.
- Ciao! – köszönt Lodo.
- Na, skacok! – ütötte össze a tenyerét- Itt maradunk éjszaka, vagy kezdjük?
Mind intettünk, hogy kezdhetjük, majd követtük Tara új, sokkal dinamikusabb koreográfiáját. Sorban próbáltuk Az algo se enciendet, a crecimos juntost, Xabi és Mechi a Si es Por Amort, Cande és Rugg a Te creot(egyszerűen mesés volt), Jorge a Voy Por tit, a Soy Mi Mejor Momentohoz nem kellett koreó, aztán már csak a Habla Si Puedes és a Podemos maradt.
- Tini! – nézett rám Tara. – Te jössz!
Én teljes erőmből táncoltam, de így is csak egy fáradt kalimpálás lett belőle.
- Jól vagy? – kérdezte a tánctanárom.
- Csak kifáradtam. – mentegetőztem, mire ő rám hagyta. Végül a Podemos következett.
Tara benyomta a zenét, mi pedig először (amíg a koncerten a hintán fogunk ülni) ültünk, aztán elkezdődött a tánc. Először csak sétáltunk, aztán megszólalt a fő dallam
Podemos pintar colores al alma, podemos gritar: yeah!”
Ahogy Jorge magához húzott, a karjaiban úgy éreztem, semmi nem érdekel. Csak ő és én legyünk, a többi pedig legyen más dolga. Úgy éreztem, tényleg csak elképzelnem kell, ahogy a dal is mondja.



Aztán eljött a vége, a zene leállt, mi pedig ott maradtunk mozdulatlanul. A koncerten ilyenkor kell megcsókolnia. Nem tudtam, azt is kell-e próbálni, végül Jorge megcsókolt. Először abba a téves hitbe ringattam magam, hogy Jorge azért csókolt meg, mert szeret, aztán rá kellett jönnöm, hogy csak a tánc miatt.
- Szuper skacok! – nézett rám szemrehányóan – hol az a fáradtság Martina Stoessel?
A próbának ezzel vége is lett, és elindultam kifelé. „Pompás” napom azonban még nem volt elég peches, össze kellett találkoznom Ms. HauserDrachen Stephievel, a ”bibircsókos” banyával.
- Szállj le róla! – nem értettem, Stephie miért tekint egy próbacsók után rögtön ellenségnek.
- Stephie, én… - néztem rá értetlenül.
- Kopj le oké? – Stephie tényleg túl lőtt a célon.
- Nem értelek. – mondtam neki úgy, hogy ne tudjon félbeszakítani. - Ha így folytatod, el fogod őt veszíteni. – elindultam az öltözőbe, de Stephie utánam kiáltott.
- Ne mondd meg, hogy mit csináljak. – ordította mérgesen. Nem hittem volna, hogy megteszi, de megtette. Amikor hátat fordítottam neki, hozzám vágta a táskáját. Nem volt nagy táska, épp csak egy ridikül, de ahhoz épp elég volt, hogy kibillenjek az egyensúlyomból. Már megint éreztem a zuhanást, és most biztos voltam benne, hogy legalább az orrom betöröm. De újra szerencsém volt. Jorge épp akkor jött ki az öltözőnkből (hogy került oda?!?)akkor is ott volt, amikor Stephie hozzám vágta a táskát, és akkor is, amikor zuhanni kezdtem. Csak annyit láttam, hogy Jorge letérdel, és éreztem, hogy kiteszi a kezét. Egyszóval: újra elkapott.
- Jorge… - annyira megijedtem, hogy neki is nevetnie kellett. Ott feküdtem az ölében halálra ijedt arccal, és néztem, ahogy nevet.
- Jorge! – toporzékolt Stephie. – Te mit csinálsz? Azonnal engedd el.
- Te mit csinálsz, Stephie? – védett meg. – Normális vagy?
- De… - mentegetőzött Stephie. – Persze, védd, csak meg, de tudtommal ő az enyém! – a mondata utolsó felét persze nekem szánta.
- Sajnálom… - nézett rám bűnbánóan Jorge.
- De nem is te… - miért kéne Jorgenak elvinnie a balhét a barátnője helyett?
- De akkor is. – azt hiszem nem kellett befejeznünk a mondatokat, tudtuk, miről beszél a másik. Én most… - indultam el – mennem kell. 
- Holnap találkozunk – indult el ő is – Tini! – fordult vissza. – Ne értsd félre! – na ezt a mondatot igazán befejezhette volna, de nem… most sarkon fordult, és elment.

- De mit? – suttogtam, szinte már csak magamnak.








Amikor beléptem az öltözőbe, és becsuktam magam után az ajtót, egy kicsit élvezni akartam a csendet. Aztán megláttam a padon a fotót. Te jó ég! Azt hittem, Cande elrakta! De ha Jorge bent volt, látnia kellett. A kezembe vettem a képet, és észrevettem egy levelet a kép hátulján, Jorge kézírásával.


Ez állt rajta:
Guapa Tini!


Kérlek, ne értsd félre, csak azért jöttem be, mert téged kerestelek. Szeretnék veled beszélni. A Lugano tó partján várlak. Ha nem jössz el, tudni fogom, hogy nem érdekel a mondandóm.
Jorge


A szívem hevesebben vert, és pillangók szálltak fel a gyomromban. Ez azt jelenti, hogy most el kell indulnom, ha nem akarom Jorgeot megbántani. És dehogy akarom! Gyorsan átöltöztem, és felkaptam a kabátom. Elköszöntem a többiektől, és kiléptem az utcára. Kint az arcom jóleső, márciusi, hűvös levegő csapta meg. A tó nem volt messze a Studitól, mégis rohanva indultam el. Egész úton az járt a fejemben, mit akarhat Jorge. Megint befurakodott az agyamba az a fehér hintós gondolat, de aztán megjelent Stephie is seprűnyélen, úgyhogy inkább dúdolni kezdtem. Végig elénekeltem a Podemost, a Nuestro Caminot, a Te Creot, a Te esperaret és a Si es Por amort is. Szóval csupa szerelmes dalt. Aztán elértem ahhoz az étteremhez, amit Peterrel annyit látogattunk. Ez a feladat még rám vár, vele is beszélnem kell. De a napom cseberből vödörbe csöppent, benéztem az étterem ajtaján, és pechemre Peter épp most jött ki az üzleti ebédjéről. Amint meglátott, odasietett.
- Tini, hát te? – ölelte át a derekam kérdőn. Valamiért nagyon boldog volt.
- Jöttem a próbáról. – néztem a földet.
- Milyen próba? – tudtam, hogy nem kellett volna még említenem.
- Barcelonába megyünk. – álltam meg.
- Micsoda? – kérdezte a szemembe nézve – mennyi időre?
- Pár hét. – reméltem, hogy megnyugszik. – Talán kettő.
- Kicsodák? – tudtam, hogy mit akar.
- Lodo, Cande, Ruggero, Mechi, Xabi, én, Fel, Tara… - szünetet tartottam – és Jorge.
- Tini… - azt akarta, hogy ne menjek.
- Épp Jorgehoz indultam. – mondtam.
- Miért? – nézett rám szemrehányóan.
- Beszélnem kell vele.
- De Tini… - nem hallgattam végig.
- Nem! – kiabáltam. – elmegyek. – aztán elhallgattam, rájöttem, hogy túlzásba estem.
- Jól van – egyezett bele -, de elkísérlek.
Beszálltunk az autójába és megbeszéltük, hogy mennyi időre, hova, miért megyek el. Aztán Peter leparkolt a tó partján és kiszálltam. Végül a túl parton megláttam Jorgeot. Intettem Peternek, hogy maradjon, és rohanni kezdtem Jogre felé. Majdnem odaértem, amikor Stephiet láttam meg, ahogy neki hisztizi, úgyhogy ráérősen sétálni kezdtem.
- Tini! – jött oda hozzám Jorge.
- Nézd, az a kép… - próbáltam menteni magam. – csak Cande hülyült.
- Tudom… csak arról… - aztán Jorge meglátta Petert. – Ő mit keres itt?
- Találkoztunk, és eljött. – néztem a csípőre tett kézzel álló barátomra.
- De Tini… - oké, tudom, hogy nem kéne, de felháborodtam.
- Mi az? – kezdtem kiabálni. – Stephie is itt van!
- De ő a barátnőm. – szállt be Jorge is.
- Mert Peter nem az én barátom? – néztem bele Jorge szemébe.
- De ez nem ugyanaz! – na, erre már tényleg belém bújt az a hajcibálós, nyalókalopós rosszkislány.
- Tudod, mit? – most már tényleg úgy kiabáltam, hogy az összes sétáló hallhatta. – Legyél boldog a kis Stephiekéddel, én meg elmegyek! – hagytam faképnél a ledermedt Jorgeot.
- De nem úgy értettem! – szólt utánam, de már nem érdekelt.
- Mi a baj? - nézett rám értetlenül Peter, de ha nem loholt volna mellettem, őt is otthagytam volna.
Remélem tetszett, jövő szombaton hozom az új részt!
Buenos noches!



4 megjegyzés:

  1. Nagyon jó a történet. Következő rész mikor lesz?

    VálaszTörlés
  2. Nagyon köszönöm. Eredetileg jövő szombatra terveztem, de annyira megörültem komidnak, lehet hogy ha addig van időm és energiám, megírom és hozom hétfőn.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szuperkirály lett:D
    Nagyon tetszett!

    VálaszTörlés