2016. március 23., szerda

Új design, új arculat, új lendület!

Sziasztok! 
Ma sem résszel érkeztem (de már készül). Nem tudom, láttátok-e már, de elkészül a blog új design-ja, ami életem első, saját készítésű fejlécével lett párosítva, egyszóval, a blog kinézete az én munkám! Ezzel azt szeretném mondani, hogy amint látjátok, új erőre kaptam, a részek érkeznek hetente, én pedig tele vagyok ötletekkel és energiával! Hamarosan a szereplők menüpont is megújul, a design-hoz illő képekkel, és pár új szereplővel! A rész pedig szombaton érkezik, addig pedig egy kis ízelítő, amitől nem kell megijedni, Tini eléggé ki van bukva (:'D):


"(...)A videón tökéletesen kivehető volt Jorge alakja, és a sarokban feltüntetett, tegnap előtti dátum. Most miért mutatja meg ezt nekem Mechi? Talán Jorge üzenni akar valamit? Aztán felcsendült egy ismerős dallam, majd a refrénnél rögtön értelmet nyertek a sorok(...)..."

"(...) - De egy picit sem merült föl benned, hogy vissza szeretnéd kapni Jorget? - az előttem ülő újságíró szorosan az arcomba nyomta a kameráját, én pedig igyekeztem elnyomni a bennem tomboló érzelmeket (...). Ők arra kíváncsiak, JorTini él-e még. Cseszhetik, mert rohadtul nincs semmi JorTini, és ha rajtam múlik, soha nem lesz (...).    - Nem. - kezdtem annyira higgadtan, amennyire csak lehetett. - Én újra megtaláltam azt az embert, akivel boldog vagyok, Jorge pedig szintén ezt teszi újdonsült jegyesével, Stephievel! - vigyorogva beszéltem a kamerákba, de a mondat végén Cande értelmetlenül felém kapta a fejét és erősen bokán rúgott az asztal alatt, Rugge oldalba bökte a mellettem ülő Jorget, ő pedig nagy levegőt véve, elvörösödött fejjel rám meredt. MI FOLYIK ITT?" 

8 megjegyzés:

  1. Na mi, kérem szépen? Ahw mindent imádok, a kinézet gyönyörű! Alig várom a részt is♡

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Kármen:D
      Sietek nagyon, nehogy megőrüljetek:'D

      Törlés
  2. Ez a kinézet!*-* Whaaóó valami fantastic!:D Ebben is tehetséges vagy!<3 *-* :D
    Siess a résszel!♡♡

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj!:D <3
      Nagyon szépen köszönöm, nagyn jól esik ez nekem:)
      Sietek amennyire csak tudok *-*

      Törlés
  3. Úristen ez a kinézet gyönyörű*--*
    Rettentően siess, mert tudod:D A baseball ütőm csodákra képes...:DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj Klaum*-*
      Köszönöm:)
      A baseball ütő... Az mindent megold:''D

      Törlés
  4. A design annyira gyönyörű!<3 Ennél szebbet nem látott e világ:D Nagyon siess!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj Bius:D
      Nagyon nagyon köszönöm:)
      Azért tudom, hogy nem így van, de nagyon jól esik:''D
      Köszönöm: D

      Törlés