2015. szeptember 18., péntek

Díj #4

Hola!
Újabb díjjal jövök, amit köszönök szépen Bekának!:D
Szabályok:
1.Írd le,kitől kaptad!
2.Írj magadról 10 dolgot!
3.Válaszolj a díjazód 10 kérdésére!
4.Tegyél fel 10 kérdést!
5.Küldd tovább 10 embernek!

10 dolog rólam:
1.Imádok blogolni
2.Azt tudni kell, hogy ha az Amor Eternot c. dalt akárhol is keresitek, nem fogjátok megtalálni. Órákig ültem a zongoránál, és én írtam meg, ahogy lesz a második évadban is egy felbukkanó, saját dal.
3.Ezekhez ugyan dallam is kapcsolódik, de ezt nem tudom megmutatni, mert nincs aki felénekelné
4.Még fogalmam sincs, hogy merre szeretnék elindulni pálya terén
5.Először fogalmam sem volt, hogy egyáltalán létezik olyan sorozat, hogy Violetta, egészen addig, míg az egyik barátnőm me, jött azzal, hogy forgatni akarnak egy violetta szerű valamit, és eljátszanék-e benne valakit. Ehhez kellett megnéznem az akkor 1 évados sorozatot. Végül ebből nem lett semmi, de én megszerettem a Violettát.
6.A bloghoz gyakran veszek ihletet az életemből. 
7.Volt, hogy két óráig a verte de lejos magyar fordításos videóját néztem, és nem tudtam betelni vele
8.Iszonyú nagy hatással vannak rám a dalok, volt egy helyzet, mikor nagyon izgultam, meghallgattam háromszor a Podemost, és beivódott az agyamba az a szó, hogy Podemos (képesek vagyunk rá) és már nem is izgultam.
9.Most épp az Es mi pasión hallgatását nem bírom befejezni
10.Igazi vezetéknevem nem a virág, de 10 évesen, mikor az e-mailem csináltam, nem jutott más eszembe... (nem kell megijedni, nem vagyok pszihopata, tényleg pannának hívnak, csak a vezetéknevem nem ez...)

Kérdések:
1.Láttad már a Törésvonalat?
Nem, még nem.
2.Milyen színű a hajad?
Már egyértelműen barna
3.Mi ad inspirációt a bloghoz?
Az életem, a dalok, néha a gifek, mindig változik... Nem régen Niki küldött nekem egy gifet, és máris kipattant a fejemből egy ötlet a Quiero-ra!
4.Milyen témájú blogba kezdenél bele?
Kipróbálnám magam egy fantasy blog terén, de most egy inkább akcióra hasonlító ötlet juttt eszembe, de nem tudom, hogy elkezdem-e...
5.Ki a legjobb barátnőd?
Tóth Szonjának hívják a minyonom!
6.Top 5 blog?
Phu, annyi van, hogy az nem fér bele 5 számba
7.Kedvenc zene?
Ahm... jelen pillanatban nem tudok egyet mondani. A Verte de lejos, a Without the love(nem violettás) és az Es mi pasión az...
8.Sportolsz, ha igen, mit?
Igen, 4. éve kézilabdázom!
9.Mi az álmod?
Hogy végre kitegyem ezt a díjat... oké, nem! Az, hogy egyszer egy könyvön olvashassátok a nevem.
10.Kedvenc sorozat?
Folyton változik. Jelenleg a Szellemekkel suttogó, de a Violetta mindig az első helyeken áll.

Kérdéseket és díjazottakat már megjelöltem a quieron, úgyhogy ezeket most itt nem írom le!<3


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése