2015. szeptember 7., hétfő

Díj #1

Hola, hola!
Nem résszel érkeztem, de köztünk szólva elmondom, írófélben van!:)
Díjjal jöttem, amit nagyon nagyon köszönök Bekának!<3
Még sok van, tervezem, hogy holnap majd még kirakok egyet!:D
De most itt vagyunk, szóval rajta!:)
http://alehetetlenszerelem.blogspot.hu/
Feladatok:

1.Köszönd meg a díjat és tedd ki, hogy kitől kaptad!
2.Olvasd el annak a blogját, akitől a díjat kaptad!
3.Írj 12 dolgot az illető blogjáról!
4.Írj 12 dolgot a saját blogodról!
5.Válaszolj 12 kérdésre!
6.Tegyél fel 12 kérdést a saját blogoddal kapcsolatban!
7.Kommentelj annak a blogján egy fejezethez, akitől a díjat kaptad, hiszen mindenkinek a visszajelzés. Ez lehet kritika, véleményezés, a lényeg, hogy építő jellegű legyen!
8.Cseréljetek linket!
9.Küldd tovább 12 embernek a díjat!
10.Tedd ki a "plecsnit" jól látható helyre úgy, hogy az én blogomra mutasson! (ezt én nem tudtam megtenni, úgyhogy a "plecsni alá kiteszem Beka blogjának linkjét!)

12 dolog a One new star glow-ról:

1. Maia Mitchell fanfiction
2.A férfi főszereplő Ross Lynch
3.Maia inkább stréber, visszahúzódó, Ross pedig a suli "nagymenője"
4.Rossnak van egy kishúga, Rebi
5.Dallas, az irritáló fejű idióta megverte Maiat
6.Én igazából, ahogy már mások is mondták, kedvelem Laurat, tehetségesnek tartom, de a blogban Dallas után a leg unszimpibb szereplő
7.A barátaik, Emma és Jack próbálják összehozni Rosst és Maiat
8.Maia és Ross a kórházban jönnek össze
9.Ross az R5 nevű banda énekese
10.A Mitchell és a Lynch família rivalizál
11.Ross tesói nagyon szimpik
12.Szuper blog!

Az én blogomról:

1.Martina Stoessel fanfiction
2.Jortini blog
3.Ez az első blogom
4.Tini és Jorge történetében egy ideig elég meghatározó jellegűek a bőröndök!:)
5.Az első évad végét a koncertre terveztem, mégsem jött össze, mert a 15. rész után nem lehet egy évadot lezárni
6.Iszonyatosan nagyon örültem Flóra első komijának!
7.Az első évad nem úgy fog befejeződni, ahogy most látszik
8.Tini néha elég hirtelen felkapja a vizet a blogban, ami szinte szöges ellentéte a valóságnak
9.Már nagyon régóta váltogatom a blog sablonját, mert egyszerűen nem találom a hangulatához illő kinézetet
10.Mikor elkezdtem írni a blogot, már meg volt 8 rész, és úgy terveztem, ennyivel mindig előrébb leszek, de ez közel sincs így. Éppen a következő részen problémázom.
11.Gondolkodom rajta, hogy Lodo itt is visszatérjen a Violetta-livehoz
12.Nincs több ötletem, hogy mit írjak...XD

Kérdezz-felelek:

1.Szerinted hogyan jöhetett volna össze Ross és Maia?
Szerintem... Mondjuk sokat járnak össze a korrepetálás miatt, és egyszer csak megbeszélik, hogy Maianal tartják a többi órát. Ross Maia erkélye allól kiabál Maianak, mert a főbejáraton nem mehet be, mert a Mitchell szülők elküldenék. Maia lelkesen kirohan, de épp akkor újítják fel az erkély korlátját, így kiesik rajta. Ross elkapja, és cup-cup... Jó, elég béna ötlet, de erre futotta...

2.Cuki volt a lánykérés? Ha igen miért? Ha nem miért?
Igen, nagyon! Mert csak!:)

3.Milyen nevet adnál Ross és Maia gyerekének?
Ahm... Emily?

4.A történet alapján milyen nevet adtál volna Emmának?
Én imádom a Paige-t, talán az illene hozzá.

5.Kinek van a legjobb karaktere?
Ahm... Ross!

6.Milyennek ismerted meg eddig Dallast?
Pszihopata, empátia hiányos bunkó... Beutalnám egy elmegyógyintézetbe.

7.Szimpatikus Jack karaktere?
Nekem teljes mértékben. Cuki, ahogy igyekszik összehozni Maiat és Rosst.

8.Mi a véleményed Lauráról?
Hogy visszavehetne az egójából, és törődhetne kicsit a "pórnéppel".

9.Szerinted szép páros Ross és Maia? Ha igen, miért? Ha nem, miért?
Igen, jól kiegészítik egymást. Maia kinyílik Ross mellett, Ross meg... olyan cuki Maiaval!

10.Megérdemelte-e a blog a díjat szerinted?
Persze! Nagyon jól írsz!

11.Tetszik-e a blog?
Most ugratsz? Nem azért olvasom minden nap! Persze, hogy tetszik!

12.Hány évados legyen szerinted a blog?
Szerintem ezt te döntsd el. Függ attól, meddig van kedved írni, meddig szeretnéd nyúzni a történetet...

Az én kérdéseim:

1.Mit gondolsz Raul ajánlatáról? Szerinted el kéne fogadnia Tininek?
2.Ki a kedvenc szereplőd? Miért?
3.Szerinted Mechi jogosan akadt ki?
4.Te mit tettél volna Tini helyében, mikor felajánlották neki a turné lehetőségét?
5.Korábban is olvastad a blgot, vagy csak a díj miatt tévedtél be?
6.Melyik volt a kedvenc részed a blogból?
7.Szerinted hogy fog reagálni Jorge, ha megtudja, hogy Tini elmegy?
8.Várod már az évadzáró, következő részt?
9.Milyennek képzeled Tini lakását?
10.Szerinted Stephie végleg eltűnt a történetből?
11.Szerinted ezek után is összeházasodik majd Cande és Rugge?
12.Továbbra is olvasod majd a blogot?

Akiknek küldöm:

2 megjegyzés: