2015. szeptember 12., szombat

Díj #3



Hola chicas!
Újra itt vagyok, a harmadik díjjal!:)
Ezt nagyon szépen köszönöm Nikinek! Az ő blogját itt érhetitek el!<3
Fantasztikus, ha a csodával határos módon van olyan olvasóm, aki őt nem olvassa, mindenképpen nézzen be hozzá!:D
Feladatok:
1.Köszönd meg a díjat és tedd ki, hogy kitől kaptad!
2.Olvasd el annak a blogját, akitől a díjat kaptad!
3.Írj 12 dolgot az illető blogjáról!
4.Írj 12 dolgot a saját blogodról!
5.Válaszolj 12 kérdésre!
6.Tegyél fel 12 kérdést a saját blogoddal kapcsolatban!
7.Kommentelj annak a blogján egy fejezethez, akitől a díjat kaptad, hiszen mindenkinek a visszajelzés. Ez lehet kritika, véleményezés, a lényeg, hogy építő jellegű legyen!
8.Cseréljetek linket!
9.Küldd tovább 12 embernek a díjat!
10.Tedd ki a "plecsnit" jól látható helyre úgy, hogy az én blogomra mutasson! 

Niki blogjáról:
1.A történet két főhősnője Camilla és Ludmilla
2.A férfi főszereplő, aki természetesen mindkét lány szívét megdobogtatja, Federico
3.Ludmi legjobb barátnője Naty, aki modora ellenére is támogatja
4.Fede is a két lány között vacilál
5.A lányok szülei gazdagok
6.Cami sokat váltogatja a stílusát
7.Fede ugyan Camival jár, de megpróbálta megcsókolni Ludmit, aki ezt nem hagyta neki
8.Nagyon kíváncsi vagyok, hogy Fede végül kivel fog összejönni
9.Ludmi és Camilla testvérek
10.Ludmi nem akarja elmondani Caminak, hogy Fede mit csinált, mert nem akarja összetörni
11.Leon Geryvel jár, Vilu pedig csak mellékszereplő lesz
12.I-MÁ-DOM!!! Fantasztikus remekmű!:)

Kérdezz-felelek:
1.Szerinted milyen lehet Cami és Ludmi kapcsolata?
Az első részből megtudhatjuk, hogy ha bár Ludmi nem is mutatja, de szereti a húgát, mert nem akarja összetörni.
2.Ludmilla képes lesz elmondani, hogy Federico meg akarta csókolni?
Remélem. Ezt Caminak is tudnia kell.
3.Szerinted Diego jó, vagy rossz ember lesz a sztoriban?
Lövésem sincs. Tippem szerint... Ludmi ismerőse lesz...
4.Camilla hogyan fog reagálni, mikor megtudja, hogy Fede kikezdett Ludmival?
Eléggé ki fog akadni...
5.Ki a legszimpatikusabb szereplő a blogból?
Elég hülye válasz lesz, de Ludmi! Sok kontroll kell ahhoz, hogy ilyen lehessen. Valahol érthető a viselkedése, hisz a szüleinek is alig jut rájuk ideje, magára kell hagyatkoznia, és bár nem mondja, de látszik, hogy szereti a húgát. Szerintem ahhoz is bátorság kell, hogy az ő helyében ne egy párnát ölelgetve gubbassz a szobád sarkában... Tudom, nem vagyok komplett!XD
6.Milyennek képzeled el Cami és Ludmi apját?
Nekem German ugrik be, ha rá gondolok... az én fejemben Diego Ramos a megtestesítője!
7.Cami vagy Ludmi illik inkább Ruggero-hoz? És miért?
Ennél nehezebb kérdés nem jutott eszedbe? Sosem tudtam dönteni. Ugyanúgy szeretem a Ruggelariat, mint a Fedemillát, szerintem Mechi és Xabi is cukik együtt. Sokat vacilálok rajta... ez meg is látszik, hisz két blogomban Ruggelaria, míg a Qiuero cantar-ban Fedemilla él! Szóval... nem tudom!
8.Milyennek képzeled el a lányok házát?
Nagy, kétemeletes ház, sok szobával. Jó nagy konyha, halványan bézs beütésű falak, óriási nappali!:)
9.Milyennek képzeled el Cami és Fede kapcsolatát?
Szerintem Cami szereti Fedét, és Fede is őt, csak hogy a fiú épp úgy oda van Ludmiért, mint Camiért, és nem tudja eldönteni, kit szeret jobban...
10.Tetszik a blog?
Nem tudom elégszer elmondani, hogy I-MÁ-DOM!!!
11.Te mit tettél volna Ludmi helyében, mikor Fede próbálta megcsókolni?
Komoly? Ott helyben elaléltam volna...
12.Szerinted mivel fejeződik majd be a blog?
Tuti, hogy szuper befejezést fog kapni!:D

Kérdéseim, és díjazottak a Díj #1-es bejegyzésnél találhatók!:)
Buenos noches, chau!<3


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése