2018. augusztus 24., péntek

Újra - újra

Sziasztok!

Újra itt vagyok - újra. Tudom, a blogon már több az ilyen bejegyzés, mint a tényleges tartalom (ez csak azért nem látszik, mert letörlöm őket haha), és ezt nagyon sajnálom. Eltűnögettem hetekre, hónapokra, és most, több, mint egy évre. Az igazat megvallva nem is akartam visszajönni. Igen, elkezdtem az új évadot, de aki ismer, tudja, hogy én úgy kezdek bele a sztorijaimba, hogy se füle, se farka, és a legtöbb dolgot, néha még -igen, kövezzetek meg- a végkifejletet sem tudom. Ezen próbálhatnék változtatni, és próbáltam is, higgyétek el, de olyankor számomra elveszik az írás öröme, mert őszintén szólva én szeretem, ha menet közben formálhatom a dolgokat. Szóval, volt egy alapötletem az új évadhoz, de nem gondoltam bele a sztoriba, és mielőtt észre vehettem volna, elfogyott az ihletem (úgy beszélek róla, mintha valami árucikk lenne, de értitek, nah). Úgyhogy letöröltem a harmadik "évadot" és eleinte úgy gondoltam, hipp-hopp írok egy másikat. Aha, nem jött össze. Először csak pár hónapig nem voltam, aztán azon kaptam magam, hogy fél éve ide sem dugom az orromat. Akkor arra jutottam, hogy már úgy sincs közönsége a blognak, én kinőttem a Violettából, az olvasóim is, akkor meg mi értelme, zárjuk le a sztorit úgy, hogy Jorge meg Tini ott fekszik összebújva, mindenki találja ki a lezárást. De igazából pár hónapja rájöttem, hogy a blog - az összes blogom - hogyha a Violettából is indult ki valaha, egy saját világ, ami velem együtt nő, nem hagyhatom magam mögött. És hiányzott az írás is. Be akarom fejezni a sztorijaimat, és ha nem is ez a kedvencem, mert úgy érzem, más blogokban több munkám van, ez a blog volt nekem az első, és megszerettem a történetem, a karaktereimet annyira, hogy lezárást adjak nekik. szerintem az első résztől az utolsó publikált szóig -remélem- látjátok ti is a változást, a fejlődésemet, mint író. És ami a legszuperebb az egészben, nem tudom, hogy nem a statisztika menüpont őrült-e meg, de a mai napig látogatjátok a blogot. Nem tudom, véletlen-e, újraolvassátok a részeket, vagy folytatásra vártok, de ha az utóbbi, akkor van egy jó hírem: úgy döntöttem, megírom a befejezést. Nem hiszem, hogy 20 rész lesz, talán 10, vagy 15, de lesz egy harmadik évad, amit ha nem is heti rendszerességgel, de igyekszem majd megosztani veletek, azokkal az olvasóimmal, akik még mindig velem vannak. Nem garantálom, hogy rendszeresen új részeket tudok majd hozni, hiszen ismertek engem, de az megígérem, hogy azon leszek, hogy minél hamarabb olvashassátok Tini kalandjait!
Köszönöm azoknak, akik még mindig kíváncsiak rám, remélem, nem okozok csalódást! :)

Az első rész pár nap múlva érkezik, addig is tekintsétek meg a megújult design-t, vagy olvasgassatok a többi blogomból, amiket valamikor a közeljövőben szintén folytatni/újrakezdeni készülök:
https://kulonlegestortenet.blogspot.com/
https://almodjvelem.blogspot.com/
https://afeketerozsatitka.blogspot.com/
https://enekelniakarok.blogspot.com/
https://orokkeragyogni.blogspot.com/
Puszi: Panna

4 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy visszatértél és remélem sikerül mindent úgy csinálnod, ahogy elképzelted

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, én is örülök hogy itt vagyok xD
      És nagyon jól esik a támogatás :)

      Törlés
  2. Nagyon jo hogy visszatertel😍👑💎💕 siess ahogy csak tudsz 😉👌

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, örülök hogy még van hová :D
      A részekkel nagyon sietek, az első már fel is került! :)

      Törlés